Julkaistu 22.11.2017 16:35
Pelastusarmeijan kampanja noteerattiin mainoskilpailuissa
Pelastusarmeijan kampanja, jossa Tarja Halonen ja Peter Westerbacka ovat antaneet kasvonsa hyvälle asialle, on saanut tunnustusta kahdessa merkittävässä mainosalan kilpailussa.
Kampanja voitti kansainvälisessä Epica Awards -mainoskilpailussa hopeaa. Epica Awards -kilpailu järjestettiin ensimmäisen kerran jo 1987 Pariisissa. Kilpailun tavoitteena on palkita erinomaista luovuutta. Osallistujia on tänä päivänä yli 70 maasta.
Sama kampanja on valittu myös Effie Finland - kilpailun finalistien joukkoon. Effie-kilpailu mittaa erityisesti mainnonan tuloksellisuutta. Kampanja on shortlistalla kahdessa eri kategoriassa.
New York American Marketing Association perusti Effien vuonna 1968 ja nyt kilpailu järjestetään kansallisesti jo yli 40 maassa. Suomen voittajat julkistetaan 25.1. 2018.