Julkaistu 28.4.2017 14:11
Kaksi hopeapalkintoa Joulupata-mainonnalle
Pelastusarmeijan Joulupata-mainonta sai jälleen kerran huomiota, kun se palkittiin 27.4. Suomen merkittävimmässä luovan suunnittelun kilpailussa Vuoden Huipuissa.
Vuoden Huiput -kilpailun tarkoituksena on nostaa mainonnan ja graafisen suunnittelun tasoa Suomessa. Kilpailun järjestää vuonna 1933 perustettu visuaalisen viestinnän järjestö Grafia, joka muun muassa jakaa apurahoja, myöntää erilaisia tunnustuksia ja julkaisee Grafia-lehteä.
Joulupata-mainonta sai hopeaa kahdesta eri sarjasta . Nämä olivat printtisarja ja filmisarja. Printtisarjan " Pelastusrengas"-ideaa kuvailtiin yksinkertaisella tavalla tehokkaaksi ja filmiämme tunteisiin vaikuttavana ja elokuvallisena.
Kiitos yhteistyökumppanillemme Make it Simple
-mainostoimistolle, joka antoi suunnittelutyön ilmaiseksi!
Katso kaikki voittajat täältä.