Halpa hinta tulee kalliiksi –kampanja
Pelastusarmeija toteutti ainutlaatuisen kolmivuotisen ihmiskaupan vastaisen kampanjan 28 maassa vuosien 2019–2021 aikana. Halpa hinta tulee kalliiksi -kampanjan taustalla oli Pelastusarmeijan sitoutuminen ihmiskaupan lopettamiseen kaikkialla Euroopassa.
Halpa hinta tulee kalliiksi -kampanjan tavoitteena oli varoittaa riskialueilla asuvia kyseenalaisista työtarjouksista sekä varoittaa kuluttajia mahdollisesta ihmiskaupasta. Kampanja näkyi ensisijaisesti sosiaalisessa mediassa, jossa mainostettiin tuotteita ja palveluita hyvin halpaan hintaan. Kun mainosta klikkasi, se johdatti Pelastusarmeijan kampanjasivulle, jossa kerrottiin, että nämä palvelut eivät ole mahdollisia kyseiseen hintaan ilman ihmiskauppaa. Kampanja alkoi Ruotsista laajentuen sieltä koko Eurooppaan myös Suomeen.